tisdag 3 mars 2009

Jag har inte cancer!

Okej, det kanske var en lite väl överdriven tanke, men helt ärlig var jag nästan orolig att jag skulle ha fått det.. Men så var inte fallet. Boven i detta fall var mina mini-piller så nu har man bytt ut dem och nu får vi hoppas på det bästa, blir det inte bättre på tre månader blir det op! Efter jag hade fått beskedet kändes det som ett helt berg hade försvunnit ifrån mig.. T.o.m Nicke märkte det "Du är mycket gladare idag" var han kommentar :)

Vilken helg alltså! (nu räknar jag med måndagen i helgen) Så många stora problem som jag har löst! Niceeee.. Är fortfarande kvar i lse, men ska väl hem ikväll. Imorrn bär det av till Mon för att baka tunnbröd, ca 280 kakor ska vi göra :o Mamma, pappa och jag! Tro mig de är mkt! Och inte är det de lättaste jobbet men de ska göras det med..

Ikväll blir det till att städa uppe, städade faktiskt här igår kväll! Det finns inget så skönt som känslan av nystädat! I just lööv it! Torsdag tillbaka till Lse men denna gång är det för att följa morfar på lasarettet! Fredag Åsele igen, och en annars en lugn helg skulle jag tro!

Nej nu ska man ta och spela lite wow tror jag (a) Skulle plantera om blommorna idag men efter råd av mor så tror jag inte att jag kan göra det idag.. Får väl bli på torsdag i sånna fall, måste ev. köpa större krukor och en STOR påse jord vilket jag nog inte orkar bära själv ifrån Granngården.
Nog för att jag är SuperCillan men nån gräns finns det väl :p Ska konsultera (vet egentligen inte om det har rätt betydelse detta ord men ni fattar nog!) men Nicke om hur vi ska göra...

Puss och Kram alla!

Inga kommentarer: